مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:152023-12-22سياسي

مردم دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند/ کلیساها سکوت نکنند


امام جمعه رشت، از پیروان دین مسیحیت خواست در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه سکوت نکنند و ادامه داد: بسیاری از مردم دنیا به ویژه پیروان ادیان توحیدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده اند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، از پیروان دین مسیحیت خواست در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه سکوت نکنند و ادامه داد: بسیاری از مردم دنیا به ویژه پیروان ادیان توحیدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده اند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، اول دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، اظهار کرد: انبیای الهی از جایگاه ولایی برخوردار هستند و حضرت عیسی(ع) نیز مانند پیامبر اسلام(ص) صاحب شریعت و مروج دین و توحید و اخلاق و معنویت بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان از کلیساها و پیروان دین مسیحیت خواست در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه سکوت نکنند و ادامه داد: شاهد جنایت و آدمکشی صهیونیست ها در غزه هستیم؛ البته بسیاری از مردم دنیا به ویژه پیروان ادیان توحیدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند/ کلیساها سکوت نکنند

مردم دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند/ کلیساها سکوت نکنند